myskväll

 
  
Jag nyss. Helt naturlig, inget smink och oplattat hår (såhär har jag alltså när jag har duschat och låtit det självtorka men gillar de inte så plattar det). För ett år sedan hade jag aldrig lagt upp såna här bilder, tur att självkänslan blir bättre och bättre. Den ska vara bra!

Sitter och väntar in Emelie nu. Har slängt på mig myskläderna och redo för en lång kväll med massa tjejfilmer och snack, ska bli mysigt. Imorgon är jag ju ledig så ska spendera så många timmar jag kan i solen för att få lite färg och så ska Emma komma över ett tag också innan jag ska på kusinens studentmottagning. Riktigt skoj, har inte träffat min lilla emmis på flera månader! Aja, nog om detta. Ha en bra kväll. Vi hörs väl mera imorgon kan jag tänka mig! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0