måndag / new in

Hej! Har spenderat hela eftermiddagen i farsta med Emelie. Vi kikade i affärer och satte oss på donken och snackade med varsin cola (haha läste denna mening i efterhand, vi satt självklart och pratade med varandra och inte med läsken, haha min humor är så tråkig men sånt kan jag sitta och garva i timmar åt). Har blivit så jäkla hes också, vet inte varför. Men kan knappt prata ordentligt. Låter som en typ kärring som rökt i 40 år och ibland försvinner rösten helt haha. Jättejobbigt när man ska säga en riktigt lång mening, man får ta paus hela tiden typ. Hur som helst, sitter och väntar på världens godaste middag och senare ska jag träffa Junia igen. Ingen aning om vad vi ska göra men hon ska sova hos mig iallafall. Har inte så mycket mer på hjärtat nu. Ha en toppen-kväll, vi hörs! ♥

new in:


Har gått och blivit förälskad i mina svarta shorts jag köpte för någon vecka sen så var tvungen att köpa ett par i beigt också. Dom är så jäkla snygga och sjukt sköna. Mina är i en lite större storlek (38) för att jag ska kunna ha dom lite högre upp i midjan och så. Jättesnyggt med ett vitt oversize linne instoppat när man är brun. Love!
Vero moda 229:-


Har letat efter en gul bikini ett tag nu och så hittade jag denna på Nelly.com. Älskar starka färger på sommaren, och speciellt på bikinis. Har en gul underdel från H&M också som passar till. Kostade runt 150:- och så var det fri frakt så det vart perfekt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0