måndag kväll


Bild tagen i lördags.

Hallå. Är konstigt nog på jättebra humör trots att det inte hänt något speciellt, fick bara något ryck och typ skrattade lite och sjöng för mig själv (?). Men det är väl bra antar jag. Har tagit en låång dusch, noppat ögonbrynen, målat naglarna osv. så nu känner jag mig fräsch. Ska strax lägga mig i soffan och kolla på No strings attached, somnade innan den ens hade börjat när jag och mami skulle se den här om dagen så hon får se den igen för min skull helt enkelt. Är iallafall sjukt taggad på en ny vecka fylld av roligheter som bal, valp, skolavslutning & sommarlov. Helvete vad nice! Haha aja, nu ropar mami att jag ska komma. PUSS!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0