godmorgon

Godmorgon! Gick upp halv 10 för att hunden inte skulle vara ensam, men Emelie sov vidare så ska snart gå upp och väcka henne. Gårkvällen spenderades på lite olika håll. Vid 10-tiden drog vi till något berg vid gullmars där det var krök. Vi stannade inte så länge faktiskt. Sen drog vi till gullmars och shoppade lite inne på pressbyrån innan vi drog till sköndal och badade i poolen. Kom hem någon gång vid halv 2 och såg ett oth-avsnitt innan vi somnade.

Idag tänkte jag sola om de ska vara bra väder, men det är de väl förmodligen. Sen ikväll ska jag träffa min lilla Junia, det blir kul! Föressten, glömt att berätta att jag och Jynne sticker till kreta den 12 juli, så jävla nice! Älskar kreta och jag och Junia har så jävla kul tillsammans så det kan inte bli nåt annat än grymt. Längtar! Men hörrni, ska gå och väcka Emelie nu, puss!

Haha juste, när jag och Emelie stod och väntade på bussen till gullmars körde det förbi 2 bilar med massa killar och frågade om vi ville bli fotade för en modellargentur. Dom var tydligen proffisionella fotografer och behövde fota några tjejer med brunbrända ben haha, dom sa att vi till och med skulle få betalt men det kändes rätt oseriöst så vi tacka nej. Haha men dom gav oss deras visit-kort och bad oss ringa om vi ändrade oss.

 
2 bilder från kreta förra året.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0