godmorgon

Godmorgon hörrni! Är på riktigt dåligt humör idag. Vaknade 8.30 av att hunden höll på att gnälla en massa osv och jag & Emelie var verkligen för trötta för att gå upp med honom. Han fortsatte ett tag till och tillslut vart jag så irriterad att jag fick gå ner med han till undervåningen och satte på tvn för att Emelie skulle kunna somna om. Själv somnade jag med vovven i soffan en stund, hur skönt som helst.

Nu är vi iallafall vakna och kollade precis klart på Sunes sommar som gick på tv. Antar att det kommer bli många filmer idag haha.. segt. Igårkväll drog vi iallafall och badade med Chris, Jesper & Ewelina i poolen. Sen drog vi hem och kollade på 2 filmer innan vi somnade vid 3. Kanske därför jag är så trött idag också.. hehe. Hoppas det är bra med er!

 
Ett år sedan exakt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0