Godmorgon / 1 Juni

 
Jag och Emelie igårkväll.

Godmorgon! Asså helvete vad trött jag är! Har ingen aning om varför men vill bara sova ett par timmar till.. Men men, nu är jag iallafall vaken och sitter och käkar lite frukost och lyssnar på Wiz Khalifa. Gårkvällen vart jättemysig. Jag och Emelie drog och köpte pizza och satte oss vid sjön & käkade. Sen mötte vi upp Ewelina och Amanda en liten stund innan vi drog hem och chillade. Mys!

Dagen skulle bestått av solning nere vid sjön, men vädret är ju inte riktigt på topp idag så ska dra till farsta en stund med E efter jag har duschat, fixat mig och vaknat lite haha. Då vet ni vart ni har mig under dagen men vi hörs väl inte allt för sent. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0