9 juni

HEJ! Håller just nu på att fixa mig för fullt och taggar till! Gud är vid min sida idag, sminket blev jättebra trots att jag är värdelös på ögonskuggor och sånt & ögonfransarna blev för en gång skull fina! Ska strax fixa håret också och sen välja klänning. Är sjukt taggad nu, tror det kommer bli så jävla kul. Om inte, så gör vi det skitroligt. 

Negativa saker med långa ögonfransar: 

Behöver mycket mascara vilket gör att jag måste köpa ny rätt ofta. 
Kan inte ha glasögon, fransarna slår i varje gång jag blinkar. 
Måste kisa första minuterna när jag målat mascara, annars blir jag svart under ögonbrynen för fransarna slår i. 
Jobbiga (fast lite kul också) att måla. 
Ser lätt ut som "spindelben". 
Ska jag tex kolla upp i himmlen så måste jag vrida hela huvudet, annars böjer sig fransarna  och det blir bara asfult. 

Sen finns det självklart fördelar också, jag klagar bara lite mycket haha!

  


Kommentarer
Postat av: Anonym

vem ska du gå med? :)

2011-06-09 @ 16:50:51
Postat av: Anonym

du är alltid fin

2011-06-13 @ 09:35:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0