8 juni

Hej på er! Mitt i natten, men ville bara uppdatera lite snabbt innan jag går och lägger mig. Dagen har varit jättemysig/rolig. Somsagt så kom Emma förbi vid 1. Vi satt & snackade rätt länge, fixade oss osv. Drog sedan på studentmottagningen för min kusin som tog studenten idag, grattis! Var väldigt trevligt faktiskt. Kom hem vid halv 9 och då träffade jag Emelie direkt. Vi drog till hemköp, handlade lite gott och sedan la vi oss och tittade på No strings attaced. Andra gången jag ser den, men den är verkligen bra! E drog iallafall nyss, och jag tänkte hoppa i säng nu så jag kommer upp imorgon. Bal imorgon! Ska bli roligt. Aja... vi hörs imorgon. Godnatt!


Bild från idag innan studentmottagningen.


Kommentarer
Postat av: Anonym

men shiiit vilken fin klänning!

var har du köpt den?, var det nyligen? :D

2011-06-09 @ 12:18:30
Postat av: elin

snygg klänning! vart ifrån? :D

2011-06-09 @ 13:18:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0