boring

Lovar du att vara ärlig? Ja.
Du heter? Tove Waldemar.
Beronde av? Cola, trygghet, vänner & kärlek.
Vad behöver du mest just nu? Glass & kreta.
Vad tror folk om dig? Ingen aning, kanske blyg och förhoppningsvis snäll.
Vad får du oftast komplimanger för? Mina ögonfransar/ögon och smilegropar.
Hur imponerar man på dig? Våga vara sig själv, bjuda på sig & vara schysst.
Brukar du skratta för dig själv? Nja, ibland.
Var bor du? Sköndal.
Trivs du där? Jadå.
Vad har du för mobil? Typ sony ericsson w595.
Nästa mål i ditt liv? Vet faktiskt inte.
Hur svarar du i mobilen? Hallå?
Vem ringde dig senast? Felix.
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Frågade vad jag gjorde & om planer inför kvällen.
Antal timmar sömn inatt? 8 timmar.
Sov du ensam? Nepp.
Brukar du komma i tid? Ja nästan alltid.
När mår du bra? När jag känner frihet, de är soligt och när jag är med vänner.
När blev du fotad senast? Måndagmorgon.
Hur känner du dig nu? Handikappad, jävla nackspärr.
Vanligaste färg på dina kläder? Vitt.
Vem saknar du? Ingen speciell haha.
Favorit dryck på morgonen? Juice eller oboy.
När brukar du oftast gå och lägga dig? Nu på lovet, runt 2.
Är du blyg? Sådär.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Nja, inte dirket.
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag? Allt jag inte kan göra som tjej.
Är du nöjd med ditt liv? Jadå!
Vad är det värsta du vet? Folk som sviker, ljuger. När man förväntar sig saker och så blir de inte så.
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Olika..
Vad längtar du till? KRETA!
Har du bra vänner och äkta vänskap? Ja.
Vad är det finaste du fått? Mina vänner och min familj.
Om fem månader? Går jag i gymnasiet.
Om ett år? Är det dagen innan min 17-årsdag!
Du samlar på? Ingenting.
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Emelie.
Har du strumpor på dig nu? Ja.
Är det okej att gråta? Men ja!
När grät du senast? Nästan exakt en månad sen.
Bär du glasögon eller linser? Inget av de.
Vill du gifta dig? Tror det.
Ha barn? Jadå.
Är du bra på att laga mat? Nja.
Är du flygrädd? Näe.
Tror du på ett liv efter döden? Kanske.
Bor dina föräldrar tillsammans? Nej det gör dom inte.
Vilken ögonfärg har du? Blå/grön/gråa.
Röker du? Nej.
Vad är det viktigaste i livet? Lycka, kärlek.

JAG HAR:
Digitalkamera? Inte just nu haha.
Systemkamera? Nej.
Telefon på rummet? Näe, bara mobil.
Egen dator? Japp.
Könssjukdom? Haha nej!?
Bra kompisar? Ja.

SENAST SOM:
Sov i din säng? Emelie.
Såg dig gråta? Ingen.
Fick dig att gråta? Svek & löngner.
Du delade en dricka med? Junia.
Du gick på bio med? Minns ej.
Skällde på dig? Vet inte.
Sa någonting till dig och vad var det? Emelie "Hejdå, vi hörs sen"

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit? Nej.
Kramat någon? Ja.
Pussat någon? Nej, bara på kinden.
Köpt någonting? Ja.
Sjungit? Ja.
Saknat någon? Nja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0