16.43



visste ni..
att jag vill ha - en iphone!
att min senaste riktiga kyss - var en födelsedagskyss med en snygging!
att jag inte gillar - skitsnack, fördomar & hat.
att jag har - ett underbart sommarlov.
att min första kyss - var med min första förälskelse i 7an.
att jag avskyr när folk snackar - skit bakom ryggen.
att kärlek är - det viktigaste vi har, en underbar känsla men samtidigt otroligt smärtsamt.
att jag gillar att - göra spontana saker, träffa nytt folk och leva i nuet.
att jag föredrar att - umgås med positiva människor som ger bra inflytande på folk i sin närhet.
att jag alltid kommer att - försöka vara mig själv och ställa upp för mina vänner!
att sist jag grät var - för att jag blev dumpad, rätt grovt.
att min mobiltelefon är - rosa, värdelös och alltid nära mig.
att inatt - var jag ute på äventyr i förorterna.
att när jag vaknar på morgonen - så är de första jag gör att kolla ut genom fönstret.
att innan jag går och lägger mig - tänker jag alltid på något som får mig att le, då bruknar jag vakna med ett leende också.
att idag har jag - spenderat för mycket tid framför datan & kollat på one tree hill.
att i kväll ska jag - lida utav ensamhet
att i morgon ska jag - packa, packa & packa.
att jag hoppas - på eller vet att kreta kommer bli grymt.
att nu ska jag - kolla klart på oth.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0