onödig fakta

Är kär i killen som jobbar på mataffären i sköndal.
Önskar jag vore naturligt blond.
Tycker det är sjukt sexigt när killar har sån där rak keps, gärna bak&fram.
Älskar verkligen att sjunga men sjunger bara för mig själv.
Smaskar tydligen sjukt högt när jag äter godis och chips, alla mina kompisar klagar alltid på de.
Fyller år om 6 dagar.
Svär nästan aldrig & blir väldigt sällan arg.
Är inte speciellt svartsjuk av mig.
Har en förkärlek till killar med lite lockigt halvlångt hår.
Verkligen älskar att köpa underkläder.
Har aldrig ätit kebab.
Tycker att det är sjukt fint med gröna/bruna ögon.
Är en fjärdedels norsk. 
Tycker att killar är som snyggast när dom inte är medvetna om de.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0