kreta 12-19/7 2011

Okej, det hände en del galna saker på kreta så måste skriva upp dom för att minnas och för att ni ska få veta lite iallafall. Finns lite mer men det vill jag inte skriva ut. Aja, här har ni lite iallafall:

Jag har råkat visa tuttarna för halva stranden när jag blev dränkt av en tsunamivåg.
Vi har dansat på baren flera gånger, eller 2 barer. En gång dansade jag själv med 2 typ stora tomtebloss i händerna hahah..
Jag har hånglat med norges typ snyggaste kille.
Junia har nattbadat.
Jag däckade på en solstol medans hon badade med killarna.
Vi har rymt ut mitt i natten och kommit hem 6 på morgonen.
Junia har varit full kl 2 på dagen.
Vi har sammanlagt hånglat med 3 bartenders, Junias ragg var dock 11 år äldre än henne haha.
Gett ut våra facebooks och nummer till lite väl många.
Pratat skånska under mer än halva resan.
Vi har ljugit om vår år ålder hela veckan, nu börjar jag nästan tro själv att jag är 17.
Blivit stalkade av världens läskigaste kille med typ 1 öga.
Blivit kär i alla snygga killar som jobbar på Eclipse (en klubb/bar).
Kissat i hotellets rabatt.



Kommentarer
Postat av: J e N n I f Ö r

haha fan vad sköna! :D

2011-07-20 @ 16:39:10
URL: http://randomshit.blogg.se/
Postat av: junia

GRYMT!

2011-07-20 @ 20:12:03
URL: http://3systrar.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0