grönan

 
 

Här har ni lite bilder från gårdagen som var jävligt rolig! Jag övervann min rädsla (nästan) och åkte katapulten 5 jävla gånger! Började nästan gråta första gången haha. Är extremt höjdrädd så det var ett under at Junia lyckades få med mig i den, men det kändes rätt bra efter haha. Andra självmordsförsöket var ju att sätta sig i Extreme haha, helt insane! Vi skrek också så mycket att vi tappade rösten haha, idag har jag sjukt ont i halsen faktiskt, men så värt! Vi var väl där från halv 12 på dagen till 11 på kvällen. Så kul på grönan, men tycker det räcker rätt bra med att bara åka dit en gång per år, förstår inte hur folk som har guldkort aldrig tröttnar!

Juste, vi träffade på Gabriel också. På 2 veckor har vi träffat han på rätt konstiga & mest random ställen. Vi träffade honom första gången en natt på kreta och snackade lite med honom. Sen träffade vi honom på stora stranden, rätt svårt att hitta folk där eftersom de är så sjukt mycket människor. Och så visade sig att han är jättebra kompis till en "kompis" till oss. Sen träffade vi honom på flyget hem & igår såg vi han på grönan haha, så vi var tvugna att ropa på honom. Lite kul att träffa han igen, fattar inte oddsen, men roligt & lite läskigt. Världen är allt liten!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Var det mycket folk?

Älskar din blogg!

2011-07-31 @ 18:03:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0