om mig

Är en väldigt positiv person.
Tycker att killar är som sexigast när dom inte är medvetna om de.
Svär väldigt sällan.
Börjar nästan alltid skratta/fnissa i pinsamma situationer.
Är nog ganska oromantisk av mig.
Har ridit i 7 år men gör det inte längre.
Är väldigt klumpig.
Har bott i samma hus i hela mitt liv.
Tycker att en av de viktigaste egenskaperna hos en kille är humor.
Hatar när folk säger åt mig vad jag ska göra & lägger sig i.
Önskar att jag var naturlig blondin.
Blir sällan arg men när jag väl blir de kan jag knappt hantera ilskan haha.
Kysste en kille för första gången på riktigt när jag gick i 7an.
Skjuter alltid upp saker till sista sekund, tex plugga till prov osv.
Har väldigt lätt för att förlåta folk och gå vidare, hatar att bråka.
Tycker att röken från cigaretter luktar vädigt gott men skulle aldrig själv börja röka.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0