miley cyrus/inspiration


Om någon frågade mig vilken kändis jag helst skulle vilja byta utseende så skulle min första tanke vara att säga typ "Adriana Lima" eller "Megan Fox". men när jag tänker efter så är de inte alls vad jag vill. visst har dom skitsnygga kroppar och ett otroligt vackert utseende, helt perfekta. och det är just de som gör att jag tvekar, finns det något som heter perfekt? vill man vara perfekt?

tycker att miley cyrus både inspirerar med sin stil och sitt utseende men framförallt med sitt inre. hon verkar vara så jäkla charmig och de syns igenom till hennes utseende. hon är absolut inte perfekt men det är det som gör henne så jäkla charmig & vacker. tycker absolut att miley cyrus förtjänar mer uppmärksamhet och är en av världens vackraste kvinnor, att hon inspirerar med sin helt egen stil och verkar vara sig själv till 100% tror gör henne till den förebilden hon är idag.

Kommentarer
Postat av: eeliin

Alla snackar ju typ om henne hela tiden :D

2011-01-31 @ 20:38:34
Postat av: vanessa

bra inlägg där, håller verkligen me dig!

2011-02-04 @ 15:51:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0