dags för fredagsmys


haha tur att jag bjuder på mig själv. tjena, hejsan, hallå osv. vad gör ni denna fredagskväll? fest va? själv ska jag ta och joina mamma nere i tevesoffan för mys resten av kvällen. ska bli riktigt skönt, sätta på några bra filmer eller kolla på något tv program. lovar vi slutar upp framför let's dance eller något liknande.. aja, ska bli riktigt skönt iaf. har precis ätit en stor middag tacos men får nog plats för lite godis och chips också, hehe. vi hörs! stort tack också till min fina amanda som fixade lite med designen, visst vart det bra!?


Kommentarer
Postat av: Anonym

ett tips bara, du borde ha en header där det bara står "tovewaldemar" med någon snygg text, skulle bli enkelt men snyggt :)

2011-02-25 @ 23:13:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0