Dag 4. Mina mål/drömmar/önskningar

'
drömmar, framtidsplaner är något jag verkligen är bra på. är det någon som är bra på att fantisera sig bort så är det verkligen jag. har faktiskt tänkt mycket på min framtid, fast mer åt det drömmande hållet vilket jag tror att dom flesta barn/ungdomar gör. först och främst vill jag lämna sverige när jag är gammal nog. som ni ser på bilden så är det mycket resa, och det är de jag älskar. vill ut och se världen, ut i värmen någonstans. en dröm skulle verkligen vara att va en stor modell någonstans i usa. bo i los angeles, vara en av victoria's secret angels. eller kanske skriva för någon modetidning eller framförallt jobba med någonting inom mode. vid 25 års åldern ska jag träffa min drömman som älskar mig minst lika mycket som jag älskar honom. vi ska bosätta oss någonstans i miami eller los angeles, i en fin och stor villa med en big walk-in-closet. och för att sedan skaffa några barn vid 30 årsåldern. det hade varit att verkligen leva livet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0