20/2


jises vilken seg söndag! orkar inte göra nånting.. har sjukt ont i huvudet också. känns på mig hela helgen att jag är påväg att bli sjuk. hoppas de verkligen att de vänder. skulle åkt och solat med emelie, men båda var riktigt sega så vi sköt på de. ska istället ta och läsa ur en svenska bok till imorn.

resten av kvällen ska jag bara ta de lugnt, äta pizza, duscha, göra ansiktsmask, noppa ögonbrynen osv. skönt! ha en bra kväll, puss på er!

ps: några som frågade vad jag använder för bh under en body som den på bilden. just på den där bilden så har jag faktiskt ingen bh alls. men annars brukar jag bara ha en svart bh och sen en kavaj över. ska försöka klura ut nåt bättre sen till sommaren/våren då man inte orkar ha något över och inget bh band som förstör rygg-uringningen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0