13 bekännelser

Innan jag dör vill jag vara känd för någonting riktigt bra.
Har otur i både kärlek & spel. 
Tycker att Bradley Cooper & Ashton Kutcher har världens sexigaste röster.
Brukar jätteofta sitta och sjunga högt till lyrics på internet. 
Säger osv alldeles för ofta.
Gillar en kille lite nu, men somsagt har jag otur i kärlek. 
Har varit underviktig hela mitt liv, tills nu.
Hatar att gråta inför andra.
Drömmer alltid helt störda drömmar, as jobbigt.
Gillar inte att ha isbitar i tex läsk. När dom smält så har ju läskens smak förstörs helt.
Är verkligen sämst på att laga mat.
Längtar till julafton så att jag snart spricker. 
Har aldrig flyttat i hela mitt liv. 



Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag har läst din blogg ett tag, men har inte sett dig skriva någonting om din pappa. Träffar du honom?

Din blogg är super! Fortsätt som du gör<3

2011-12-19 @ 09:11:42
Postat av: Tova

Vad har du för typsnitt på dina rubriker? :)

2011-12-19 @ 11:09:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0