nyårslöften



Ikväll är det nyår & imorgon börjat ett nytt år. Helt galet egentligen, det går så fort. Har skrivit om mina nyårslöften förut men tänkte göra det igen lite snabbt. 1. Vara snäll mot mitt hår, sluta platta det så ofta och försöka få det så långt som möjligt! 2. Kunna trivas i bikini. Ska börja äta mera & ändå träna mera för att bli fit. Vill ha lite mera kött på benen och en vältränad mage. Men somsagt, så vill jag verkligen kunna trivas bra i min kropp. Låter kanske lite ytligt, alla ska kunna älska sig själva som man är. Men det kommer inte bara över en natt så lite får man väl jobba för det också. Hoppas ni får en bra start på året och lyckas hålla era nyårslöften om ni har några! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0