julkänslor



Har precis fikat med pepparkakor & julmust framför Harry Potter som går på tv. Myst med hunden har jag också gjort. Fjärde advent idag, 6 dagar kvar till julafton! Snöar som fan och jag sitter här och lyssnar på massa julmusik. För första gången känns julen riktigt jävla nära. Älskar det. Hur som helst! Har inte gjort något alls idag. Tagit en dusch, kollat på ett avsnitt av oth & nu sitter jag här. Ska äta middag om en stund & sen ska jag bara ta det lugnt i soffan hela kvällen. Bridget Jones Dagbok går på tv klockan 9 så den tänkte jag se. Älskar den! 



Kommentarer
Postat av: N O R A ♥

SV: haha! Man kan ju tro att det är ett skämt ;) ja, jag prövade det första gången i augusti och på en månad hade det väckt sjuuukt mycket verkligen. har nu två burkar hemma som jag tänkte börja använda igen!! :) dock vet jag ju inte om det funkar på alla...man kan använda det på ögonfransarna också!!

2011-12-18 @ 21:49:55
URL: http://noraandermatt.myshowroom.se
Postat av: ami

Vilka fina bilder! Du är väldigt fin:)

2011-12-19 @ 01:09:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0