i växjö!


Bild från i bilen tidigare idag! 

Hej! Har inte haft tillgång till data förrän nu så måste ju uppdatera lite. För er som inte läste rubriken så är jag i Växjö hos mina kusiner. Vi åkte runt 12 idag & kom fram vid 5. Sen dess har vi ätit tacos, kollat på tv, chillat & jag har tittat på en hel fotbollsmatch. Kan inte ens minnas sist det hände. Men känns coolt att kunna hänga med när folk bombar facebook med uppdateringar om derbyt. 

Well well. Just nu sitter jag här i kusinens rum, lyssnar på lite musik & ska snart tvätta bort mitt smink och sova. Imorgon ska vi upp rätt tidigt och åka till stan här. Har några små julklappar kvar att köpa! Kan inte fatta att det är julafton snart. Är som ett barn som bara vill sova tidigt för att det ska bli julafton fortare. Jaja, den som väntar på något gott väntar aldrig för länge. Hörrni, jag kommer hem på måndag någon gång, och vet verkligen inte hur uppdateringen blir tills dess. Ni klarar er.. men ska försöka blogga lite iallafall. Vi hörs när vi hörs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0