godnatt!


Den osminkade sanningen. Nyss!

Okej, helt stört vad jag är trött. & Ja, när man är trött brukar man sova. Men jag är hungrig och sjukt sugen på att se en film jag laddat ner. Jävlar vad filmer jag ser.. Precis kollat klart på Win a date with Tad Hamilton som gick på tv. Den filmen ser man inte för att den är bra, för det är den inte, utan man ser den för snygga Josh Duhamel är med. Har hittat en ny dröm-man. Typ sitter och ler, dör & dreglar under hela filmen. Vill ha han! 

Jaja, tänkte göra lite mat nu. Sjukt sugen på typ pommes med asmycket grillkrydda på.. Aa det får det bli! Sen ska jag lägga mig i sängen och kolla film. Mys! Vi hörs mera imorgon. Puss!



Kommentarer
Postat av: E l l i n o r ♥

Haha sätta på en film vid 12, hur orkar du människa..

Har förresten inte sett dig i skolan på länge, bytt? :o

2011-12-08 @ 16:16:30
URL: http://tingeling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0