fredagkväll + lördag


Nyss!

Hejsan! Kan börja med att berätta lite om gårkvällen eftersom jag inte uppdaterade så mycket. Drog och mötte Junia vid 8, vi köpte massa gott & chillade hemma hos henne. Lite senare kom Svante också, vi sov alla där. 3 stycken i Junias säng. Sjukt trångt. Vaknade upp flera gånger av att jag vart mosad mot väggen och knappt kunde andas haha. Vi gick upp vid 10 imorse, och jag & Svante drog typ direkt då. 

Idag har jag & Junia bara strosat runt i farsta i hopp om att hitta lite julklappar. Gick inte så bra.. Får ta opch skriva en lista på exakt vad jag ska köpa och sen bara åka och handla, så att det blir av någon gång. Är fan hopplös! Jaja, kom hem för en timme sen. Ska bara chilla, äta om ett tag. Sen ska jag träffa Junia ikväll igen. Ingen aning om vad vi hittar på. Man vill ju knappt gå utanför dörren i detta väder.. Nice med snö men vafan? Blir ju bara slask.. Får hoppas på att det blir lite kallare ikväll så det lägger sig!! Ska avrunda här innan detta inlägg blir för långt. Uppdaterar strax. Puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0