26 december


Bilder tagna nyss!

Hej!
Kom hem från stan för någon timma sen. Sjuuuukt mycket folk! Fick köa i 10 min bara för att komma in på Hollister. Fick med mig lite fint hem iallafall. Bytte lite julklappar till andra storlekar, färg osv. Det jag kom hem med var iallafall: en blus från Zara (den på bilden), en tröja från Hollister, underkläder & en concealer. Nöjd! Har inga batterier på kameran & har fortfarande inte hittat laddaren så vet inte om jag kan ta kort på det jag köpte. Men ska leta efter den! 

Vet faktiskt inte vad som händer ikväll.. Är sugen på att hitta på något men Victoria's secret fashion show 2011 går på tv ikväll och det vill jag inte missa. Så, jag vet inte riktigt. Vi hörs senare iallafall. Puss!



Kommentarer
Postat av: E l l i n o r ♥

Sööööt! Och fett fina tänder :o

2011-12-26 @ 19:44:51
URL: http://tingeling.blogg.se/
Postat av: Andrea Hedenstedt

snälla lägg upp bilder sen på vad du köpte! Puss

2011-12-26 @ 22:04:58
URL: http://www.andreaviktoria.blogg.sea
Postat av: Anonym

vad fick du i julklapp?

2011-12-27 @ 16:29:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0