13 bekännelser

Sover alltid helt stilla så behöver aldrig bädda sängen.
Läser typ bara bloggar som skrivs av folk jag känner eller vet vilka det är.
Mitt högra ben är 1 cm kortare än mitt vänstra. Inget jag kommit på, utan en läkare sa de.
Är 25% norsk, mamma är halvnorsk!
Önskar jag hade typ en sån där grop i hakan, tycker det är jättefint.
Är högerhänt men sparkar boll med vänster. 
Tänker rätt mycket på livet, vad jag ska hinna göra osv.
Lyssnar typ aldrig på radiomusik eller vad man ska säga, sånt som spelas på nrj, thevoice osv. 
Min favoritparfym är Sarah Jessica Parker's SJP.
Kallar min hund för kompis hela tiden.
Önskar ibland att man liv vore som i filmer. Alltid vakna snygg..
Mina vänner tycker att alla mina killar påminner om varandra haha. 
Är sämst på att hålla mina naglar fina.



Kommentarer
Postat av: Emelie.D

Men tack vad gullig du är! Du är sjukt snygg!

2011-12-11 @ 19:57:44
URL: http://eochd.blogg.se/
Postat av: Sofia

Hej tove, grym blogg! Som jag förstått har du en iphone 4. Vad tycker du om den? Är du nöjd? var den värd pengarna?

Kraaam

2011-12-11 @ 20:23:10
Postat av: anonym

hur många läsare har du per dag? Sjukt bra blogg! :D <3

2011-12-11 @ 22:03:30
Postat av: soff

ja jättefin blogg som är ärlig djup rolig snygg perfekt och operfekt som livet självt är

2011-12-12 @ 10:22:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0