13 bekännelser

Vill jättegärna lära mig spela gitarr.
Äter bara kötbullar och janssons frestelse på julbordet. 
Fick klättra upp för en stege utanför huset när jag skulle träffa en kille en gång.
Längtar jättemycket tills H&M's vårkatalog kommer! 
Älskar oboy.
Har sjukt mycket underkläder men känns som jag aldrig får nog. 
Tycker att Mila Kunis i Friends with benefits är så jävla snygg.
Blir alltid jätteirriterad när någon inte säger tack när man håller upp dörren för dom.
Sjunger ofta jättehögt när jag sitter vid datan.
Känner mig mycket snyggare på sommaren när man är brun. 
Önskar jag var naturligt blond.
Kan sova hur länge som helst på men brukar ställa klockan på 10 för att inte sova bort dagarna. 
Älskar romantiska komedier med snygga killar i. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0