00.56 / godnatt



Borde egentligen ligga i sängen och sova nu men är inte så trött än.. Ska ställa klockan på 11 imorgon och dra och käka lunch med pappa vid 12. "Men pappa, jag är inte ens vaken vid 12" sa jag när vi snackade i tele. Inte bra att vända på dygnet, men whatever. Har legat i soffan och kollat på Sex and the city 2 hela kvällen. Jättemysigt, älskar den filmen! Jag och brorsan var ute en stund med Leo i snön (!!!!) en snabbis också. Lilla vovven har ju aldrig sett snö förut. Tror inte riktigt han fattade vad det var. Han sprang bara och jagade små snöbollar jag gjorde & försökte äta upp all snö. Så söt! Och sjukt mysigt att det äntligen kommit snö, inte mycket, men lite iallafall. Julkänslor! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0