10 saker om mig



Min största fobi är hårstrån i mat. Asså kan spy bara jag tänker på det. Och på något sätt så lyckas jag alltid vara den som får hårstrån i maten, så sitter alltid och letar innan jag börjar äta eller äter försiktigt.
Däckade på en solstol 5 på morgonen på kreta. 
Har flera killar i 7ans nummer, lite pedofil kanske men kunde verkligen inte säga nej när dom kom fram, jättegenerade och frågade om mitt nummer.
Skämde ut mig jättemycket en gång när jag var hemma hos en kille. Hade precis träffat hans föräldrar och sa sen till killen "du är inte alls lik dina föräldrar", då berättade han att han var adopterad. As pinsamt haha! 
Verkligen älskar folk som bjuder på sig själva.
Fick ofta ärva mina kompisars bhar förut för att jag hade så små bröst. 
Har typ alltid klädångest på mornarna och slänger mig inte på mig kläder förrän typ 5 min innan bussen går. Stress!
Har ofta små dialoger i huvudet för mig själv. 
När jag var liten såg jag typ i syne, såg folk som ingen annan såg.
Gråter ofta till bröllop i filmer osv, så jävla fint. Kommer stå och gråta som en jävla tönt på mitt bröllop haha. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0