11 saker om mig



När jag hör iphone-ringsignalen får jag en tvångstanke att säga "krilleeeee".
Enligt andra så smaskar jag väldigt mycket när jag äter godis & sånt. 
Drack jätteofta kaffe förut men aldrig längre.
Verkligen hatar när folk säger a och inte b. 
Blir alltid galet taggad när jag hör ove's bärtzzz remix på youtube.
Har en stor släkt i Norge, är själv 25% norsk. 
Älskar att fucka ur till bra låtar framför spegeln & sjunga falskt till jättehög musik.
Svär typ aldrig, tycker det låter så jävla fult när folk säger typ "fittigt", "hora" osv. (haha, såg nu att jag till & med lyckades få in ett svärord i själva meningen, fail!)
Tycker inte att ett förhållande är officielt förräns det står på facebook.
Älskar cigarettlukt men skulle aldrig börja röka själv.
Är typ världens räddaste när jag går hem själv på kvällar osv.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0