17 saker om mig



Hjälper ofta mina vänner med hur dom ska skriva till killar osv.
Föddes med svart hår.
Är väldigt oromantisk av mig, har väldigt svårt för att säga massa gulliga saker till killar utan att börja garva och tycka att jag låter som en tönt.
Önskar att jag var naturlig blondin.
Får rätt ofta deja vu känsla, ganska läskigt.
Min mamma pratar ofta med mig som om jag vore en hund nu efter vi skaffade leo.
Faller aldrig för grupptryck och såna saker, har inga problem med att säga ifrån.
Tycker att det är sjukt sexigt när killar har converse.
Får jag en komplimang kan det göra nästan hela min dag, blir sjukt glad.
Har endast haft en pojkvän, Victor, och det höll inte mer än en månad.
Verkligen älskar att resa.
Om jag fick byta utseende med någon så skulle det vara Rosie Huntington-Whiteley. Så snygg!
Fick mvg i bild trots att jag ritar förjävligt.
Tycker helt ärligt inte det är snyggt när killar har hål i öronen.
Har väldigt lätt för att förlåta.
Älskar att sjunga, det får mig alltid att må bra.
Min vän Junia får mig alltid att göra störda och så spontana saker jag aldrig hade gjort annars, älskar de!



Kommentarer
Postat av: Nathalie - FOTO&DESIGN

Blev helt kär i Rosie Huntington-Whiteleys utseende efter transformers 3! ;)

2011-08-22 @ 14:47:01
URL: http://torpenbergs.blogg.se/
Postat av: Anonym

när man googlar ditt namn så kommer det upp "du wunderliche Tove (Waldemar)", är det en sång om dej?

2011-08-22 @ 15:47:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0