THE WAY I AM



Hej! Sitter och lyssnar på massa skön musik, bland annat den ovan, så bra! Kom faktiskt hem från farsta helt tomhänt, vet inte vad som har hänt men på sista tiden har jag blivit kass på att shoppa haha. Fast hittade en jättefin blus men den fanns inte i min storlek så ska typ ringa runt och kolla lite om den finns någonstans för vill jättegärna ha den. Hur som helst, ska strax hoppa in i duschen och fixa till mig lite. Ikväll ska jag som vanligt träffa Junia och hon har till & med lovat att jag ska få sova innerst i hennes säng (nåt vi alltid tjaffsar om) så det här kommer bli en bra kväll! Antar att jag slänger in nåt inlägg innan jag drar också så stay tuned! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0