måndag



TJENA! Har precis varit ute en runda med hunden. Sprang massa på små ängar osv så nu har jag fått dagens motion! Igårkväll drog jag hem till Junia, vi köpte godis och chillade hemma hos henne framför några filmer. Sov där också. Idag började vi kl 1, hade bara en mattelektion på 45 minuter så det var rätt onödigt men man ska väl inte klaga? Jag & Junia köpte iallafall lite käk påvägen hem och sen stack vi hem till henne. Ska strax tvätta bort sminket & så, sen ska vi åka till farsta och sola lite. Börjar känna mig sjukt blek nu, onice. Resten av kvällen ska gå åt att städa rummet & ta de lugnt framför tvn. Skönt! Hoppas det är bra med er, vi hörs när jag är hemma istället. Kisses! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0