godnatt


Finaste låten! Påminner mig sjukt mycket om förra hösten/vintern. Jävlar vad musiken hjälpte mig då. Kan inte föreställa mig ett liv utan musik, så jävla viktigt.


Hej på er! Ska alldeles strax gå och lägga mig, väntar en lång dag imorgon som jag verkligen inte ser fram emot. Men när jag tänker så brukar jag alltid ändra om och tänka typ hey, det är ju inte förräns om 9 hela timmar, får ju sova innan, vrf deppa över det nu?! Sova är ta mig fan nåt av det bästa som finns. Älskar känslan att försvinna från verkligheten för några timmar & drömma om massa bra saker, underbart! Nu låter jag som värsta flummisen eller nåt men men..Har chillat hela kvällen och inte gjort speciellt mycket för världen men de va skönt. Nej, dags att tvätta bort sminket, borsta tänderna och hoppa i säng. Vi hörs imorgon. Godnatt! ♥ 

Underbara säng!




Kommentarer
Postat av: Filippa Möller

Sv; Tack snygging! :D

2011-08-24 @ 00:15:59
URL: http://filippamoller.blogg.se/
Postat av: Mirandaaaeee

Du är fett snygg! :)

2011-08-24 @ 16:18:11
URL: http://momie.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vilken linje går du i :)

2011-08-24 @ 16:33:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0