godnatt <3



Tja! Ville bara slänga in ett inlägg innan jag hoppar i säng. Mötte upp Emelie som jag skrev, vi köpte lite godis sen drog vi hem till Junia, hon och Ellinor kom och hämtade oss på cyklar snälla som dom är. Vi var inte där så länge, utan kom hem redan innan kl 11. Såg några oth avsnitt och nu sitter jag här. Lyssnat på massa deppmusik, och som vanligt fått sjukt mycket tankar i huvudet. Försökte skriva ner dom i nåt slags "skriva-av-mig-inlägg" men det gick inte så bra. Kan vara rätt svårt att få ner tankar i ord. Aja, ska lägga mig i sängen & sova nu. Medans alla hypar sin kärlek till mat ska jag visa min kärlek till sängen och sömn. I love you ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0