godnatt

Hejhej! Sorry för dålig uppdatering idag men har inte haft så mycket tid, eller jo kanske, men har iallafall inte orkat. Imorse drog jag, mamma & min kusin ut till tyresö och badade igen. Det var sjukt skönt & lilla vovven badade också massa. Sen plockade vi lite blåbär innan vi drog hem. Vid kl 8 stack jag ut och mötte Junia i skarpnäck. Vi köpte lite godis och sen drog vi hem till henne där vi chillade och kollade på harry potter. Kom hem rätt tidigt så har sett några one tree hill avsnitt också. Borde verkligen gå & lägga mig nu. Är jättetrött, sen tänkte jag gå upp tidigt imorgon också för att sola så bäst att hoppa i säng så jag får någon sömn. Godnatt på er!

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0