Frågor & svar

Var är blusen ifrån? Och vad ska du ha på dig första dan i skolan? Sötis!
Blusen är från Lindex! Hm.. vet faktiskt inte än, men inget märkvärdigt. Vi har dock skolfoto första dagen tror jag så lite snygg vill man väl vara haha. Men typ svarta jeans och någon blus eller något fint linne kanske.

vem är idioten som ligger bakom det? :O
Tror att alla i sköndal vet, men det är en 15 årig kille som bor här iallafall. Eller han är misstänkt iallafall, läs på aftonbladet!

Hej! Jag bara undrar lite saker, när kommer ett videoinlägg? :) brukar du dricka mycket?någon på g? :)
Tror det inte är någon idé att vänta på ett videoinlägg, tycker det skulle kännas för töntigt haha, inte min grej. Sorry! Nja, mycket och mycket. Jag dricker väl inte mer än någon annan 16 åring. Dricker väl lagom många glas när jag är på fest. Nej, jag är inte på g med någon. Är nog så singel man kan bli just nu haha, men jag älskar de!

Du får börja skriva var dina kläder är ifrån :) vart är den där vita tröjan ifrån? :) fin!
Haha ja jag får ta och göra de! Det virkade linnet köpte jag faktiskt i Barcelona på El corte inglés. Men har sett likadana på Zara & Salt för ett tag sen, även i svart. 






Kommentarer
Postat av: Anonym

Ska du och Junia börja i samma klass? :)

2011-08-17 @ 13:16:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0