frågor & svar

Super fin e du! Hur gammal e du? :)
Tack sötis! Jag är 16 år.

Hur ser ponchon ut då?
Den är svart, med luva & 2 bruna spännen framme vid bröstet. Sjukt snygg! Från salt.

Vad är det du ångrar? :(
Det är lite privat så vill inte skriva det rätt ut här :)

Är du mest lik din pappa eller mamma? jättesöta skrattgropar!
Alla säget att jag är kopia av min mamma, men själv tycker jag inte det haha. Skrattgroparna har både mamma och pappa så dom har jag väl ärvt från båda. Tack!! :) 


Hej, vad har du på dig för tröja under koftan och vart är den ifrån? :) jättefin!
Den kommer från affären Stradivarius, köpte den på kreta förra året, tack! :) 





Kommentarer
Postat av: Sara

Hej! Jag bara undrar lite saker, när kommer ett videoinlägg? :) brukar du dricka mycket?någon på g? :)

2011-08-13 @ 19:08:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0