dagens låt

Några fler än jag som fortfarande är vakna? Borde sova men tycker på nått sätt att det är så jäkla skönt att vara uppe vid den här tiden. Fullt med tid för att tänka, tystnad, stillhet, något sånt. Iallafall, sitter och lyssnar på låten under, gammal men fortfarande riktigt bra. Har kollat på film & några avsnitt av one tree hill också, skönt. Mamma har tröttnat på att jag inte gör nånting så imorgon ska jag kanske följa med henne & vovven ut till sandhamn över dagen. Ingen aning om vad man gör där eller någonting men det kanske är bättre än att sitta fast i soffan iallafall. Aja, känns som att alla mina inlägg ser likadana ut nu för tiden, behöver lite inspiration eller något. Men just nu har jag inget mer att säga, så puss på er!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0