boring

BLANDAT

Vill du ändra ditt namn: Nej det tror jag inte.
Vad gjorde du under din förra födelsedag: Öppnade presenter, åt tårta & badade. 
Vilken tid vaknade du idag: 12.20
Vad gjorde du igår runt midnatt: Chillade hos Junia. 
Någonting som du längtar till: Kreta 2012. 
Senaste gången du träffade din pappa: En vecka sen tror jag.
En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: Ingen aning faktiskt. 
Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: Ja det har jag! 
Vad gör dig irriterad just nu: Folk som bombar konversationerna på skype. 
Långt eller kort: Vadå??
Vad gillar du gällande dig själv: Att jag är mig själv & positiv. Alltid glad.

DIN FÖRSTA
Piercing: Naveln om inte öronen räknas. 
Tatuering: Har ingen. 
Bästa vän: Anna eller Maya. 
Sport: Ridning. 
Förälskelse: Kojer. 
Alkohol du drack: Vodka valborg 2010, första riktiga fylla haha.

RANDOM

Äldsta personen du kysst? 88a.
Hur många har du varit riktigt RIKTIGT kär i? Vet inte, 1 kanske. Ingen.. vet ej. 
Vad tycker du om kärlek? Värdelöst ibland, underbart ibland. Smärtsamt. 
När kramade du någon sist? Idag. 
Saknar du någon speciell person? Jaaaa. 
Har du svårt för att bli kär? Ja. 
När kysste/hånglade du med någon sist? Sista kvällen på kreta. 
Ångrar du det? Inte alls. 
När fick du senast en komplimang? Igår.

HAR DU NÅGONSIN
Varit medvetslös: Nej. 
Hånglat med fler än 50 pers: Men nej. 
Gjort något riktigt dumt? Ja. 
Gjort något du verkligen ångrar? Gud ja. 
Åkt ambulans? Nej. 
Blivit polisanmäld? Nepp! 
Skämts över dina föräldrar? Jaaa. 
Skämts över dig själv? Någon gång när jag gjort bort mig, ja. 
Sagt jag älskar dig och menat det? Men ja! 
Tar du droger? Nej vafan. 
Dricker du? Ja ibland.
Vilka kläder sover du i? Tshirt & trosor. 
Har du varit kär i någon du inte haft chans på? Nej det tror jag ej. 
Är du ensam nu? Nepp. 
Vill du gifta dig? Ja! 
Vill du ha barn? Ja det tror jag.

SENASTE PERSONEN SOM
Sov i din säng? Junia. 
Du fick ett SMS av: Tim. 
Såg dig gråta? Junia, glädjetårar. 
Fick dig att gråta? Junia, när jag facerapade henne så sjukt kul.
Du delade en cigg med? Röker ej.
Du gick på bio med? Emelie.
Skällde på dig? Junia. 
Du kysste? Pedja. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0