25/8


Nyss.

Tja! Kom hem från skolan för ett tag sen. Var en ganska skön dag faktiskt, började 10, hade 3 lektioner sen slutade vi vid halv 3. Är dock väldigt trött ändå så ska väl inte göra något speciellt idag. Asssåå dagens vill ha: en iphone 4. Så var det halva priset på dom idag, men självklart ska jag inte få någon :( Får ta och tjäna egna pengar eller någt. Kanske spara min månadspeng så kanske jag har råd om några år.. fast nä. Aja, ska ta och käka nåra mackor nu & sedan blogga lite till. See you later alligator!



Kommentarer
Postat av: my elfstrand

Jag blev också extra ledsen när jag såg att det var halva priset.....

2011-08-25 @ 20:03:33
URL: http://elfstrands.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Jättefin blogg tove!

måste bara fråga, vilken affär var det halva priset på? hihi :)

2011-08-25 @ 20:38:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0