19.07

 

TJA! Har precis varit ute med hunden en sväng & nu sitter jag och lyssnar på musik. Tycker lite synd om mina grannar & min bror som har rummet bredvid men det kan inte hjälpas, måste lyssna högt! Iallafall, blir nog sittandes hemma ikväll igen, inga är ju hemma typ.. Ensamvarg. Jaja, imornkväll ska jag iallafall träffa Junia på kvällen & sen på fredag blir det fest för en blivande 16 åring. Så det ska bli sjukt kul! Imorgon ska det tydligen vara lika bra väder som idag så ska passa på att sola massa, all min färg från kreta har ju fasen försvunnit :( Så får passa på när solen väl är framme. Nej, nu ropar mamma att det är middag. Hörs sen!



Kommentarer
Postat av: Anonym

vad kommer dina shorts ifrån som du har på dem här bilderna, dem var verkligen snygga! :)

2011-08-03 @ 20:18:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0