17.57


Hahah skitsnygg på mig... men tyckte den var lite söt!

Hejsan! Kom nyss in från en liten promenad med Junia och hundarna. Hennes små och min vovve hade aldrig träffats innan så det var kul, dom sprang runt och lekte massa. Jättebuuusiga. Skolan var iallafall helt okej idag, gick väl rätt fort och efter så drog jag, Junia & Vendela till söder för att hämta Junias hundar och kollade runt i affärer lite. Hur som helst, ska fixa till mig lite nu och sedan dra in till stan för att käka med Junia, som jag skrev igår. Ska bli sjuuukt gott med tacobar haha, vad vi ska göra efter vet jag inte. Men tror inte det blir någon uppdatering. Men ni överlever. Ha en bra kväll! ♥



Kommentarer
Postat av: my elfstrand

Haha hur söt bild som helst! :)

2011-08-27 @ 10:38:33
URL: http://elfstrands.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0