13.26


Bilder tagna igår innan vi drog ut. Ser ut som Rut 83 år på första bilen.

Godmorgon! Vaknade nyss hemma Junia & nu sitter jag här hos henne medans hon ligger och halvsover i soffan. Igårkväll hängde vi hos Junia sen drog vi ut och åkte runt halva stan kändes det som hehe. Sen träffade vi Tim, Kevin, David och några. Var ute i hammarbyhöjden ett tag, sen hände det lite saker & vi kämpade oss hem men landa en stund på donken innan. Idag har jag faktiskt inga planer för vad jag ska hitta på. Är typ nästan ledig imorgon eftersom 2 & 3orna har upprop så det är asnice! Jaja, skriver mer när jag är hemma. Puss! ♥



Kommentarer
Postat av: Anonym

jag har också picasa 3 men fattar inte hur man gör, kan du inte visa

2011-08-21 @ 16:15:07
Postat av: andrea hedenstedt

haha omg trodde du hade klippt dig när jag såg första bilden jag ba nejnejnej :(

2011-08-21 @ 17:57:44
URL: http://andreaviktoria.blogg.se/
Postat av: Ebba

Tjena Tove!

Du har ju en sån där body från monki som är randig. Den har jag också, men mitt problem är att det är så djup rygg på den så jag vet inte vad man ska ha för slags bh så det ser snyggt ut. Älskar verkligen ryggtröjor och den bodyn. Men jag har inte använt den så mycket för att jag inte vet vad jag ska ha under. Ser det inte konstigt ut om man har "bh-spännet" över ryggen? Vad har du till din?

Kram. (:

2011-08-22 @ 12:17:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0