11 augusti


Shopping från senaste 2 dagarna.

Hej! Vaknade kvart över 1 idag, väldigt sent och mobilen var bombad av sms. Fick ett sms av Junia 5 minuter efter jag hade vaknat där de stod typ "Jag är påväg till farsta, bussen går 13.36 från mig, hoppa på den.". Så fick slänga på mig kläder och sätta upp håret snabbt, kan inte varit snygg haha.. Vi gick runt och kollade ett tag, köpte bara en ljus foundation från favoritmärket som jag ska använda som consealer eftersom dom slutat sälja den jag gillar bäst. Junia köpte världens snyggaste "poncho" som jag fan ska sno av henne sen! Sen gick vi och solade 20 minuter, skönt att få lite färg! Ska strax hoppa in i duschen och sen se vad som finns att göra ikväll. Puss! 




Kommentarer
Postat av: Anonym

hur ser ponchon ut då

2011-08-11 @ 17:24:09
Postat av: stephanie

hur ser ponchon ut? gillar din blogg =)

2011-08-11 @ 20:55:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0