1 AUGUSTI 2011



Tjena hejsan! Sitter och laddar upp lite bilder från kreta på facebook, lite sent nu kanske men man hittar alltid massa nya roliga bilder som man kan lägga upp. Ska tvinga Junia att skicka hennes bilder från kreta ikväll, kan bjuda på ett par sen, om jag lyckas så att säga. Iallafall - jag & mamma tog en sväng till länna för att köpa nya högtalare till mig eftersom att jag lyckades spränga mina i början på sommaren. Sån jävla skillnad att lyssna på musik när man har bra ljud. Underbart.

Blir en hemmakväll idag med mamma. Vi ska strax käka lite tacos till middag & sen kolla på Smekmånaden som går på tv runt kl 9. Älskar den filmen! Hm... har inte så mycket att säga, så vi hörs senare istället. KISSES!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0