sjukt irriterande saker

har gjort en lista på saker som är sjukt irriterande enligt mig (har jag för mycket fritid, eller vad?)

1. Folk som alltid ska ha rätt och vägrar vika sig och erkänna att de har fel.
2. Beroendeframkallande plattänger.
3. Folk som ska fälla en bakifrån bara för att jävlas.
4. När någon kommer med samma kläder som en.
5. När någon säger "vad trött du ser ut" till en.
6. Spotify-reklam.
7. Folk som inte tackar om man håller upp dörren åt dom.
8. Tavlor som hänger snett.
9. Folk som säger därför om man frågar varför.
10. När lakanet och påslakanet inte ligger pefekt.
11. Att när jag hittar en låt jag gillar, lyssnar jag sönder den sisådär 50 ggr, så den blir dålig på en gång.
12. :P - gubbar.
13. När folk gillar ett av mina foton bara för jag gillade deras.
14. När de ska blåsa jättemycket när man tagit lepsyl så allt hår fastnar på läpparna.
15. När man ska berätta något jätteroligt/viktigt och plötsligt glömmer bort de.
16. När man blir as kissnödig precis när man lagt sig skitskönt i sängen.
17. Eller när man lagt sig jätteskönt i sängen och kommer på att lampan fortfarande är tänd.
18. Dryga männiksor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0