lördag/valborg





weheartit.

Hej där! hur mår ni? jag mår jättebra, lite nervös eftersom vi åker redan imorn. har hållt på och packat hela morgonen men har fortfarande lite kvar, vill bara ha allting klart så jag kan slappna av och njuta fullt ut av valbrog ikväll! vid 4 ska jag börja röra mig mot amanda där de blir fixning och allt möjligt inför kvällen, sen tar vi vår pick & pack mot sjön där de vankas grillning och fest. ska bli sjukt kul!

ledsen att behöva säga detta, men blir nog ingen mer uppdatering förräns på onsdag kväll, då jag kommer hem från barcelona. kanske hinner med ett inlägg till innan jag drar men förvänta er inte för mycket. aja, ha de bra nu & ta de lugnt ikväll! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0