glad påsk


kreta 10.

saknar kreta så in i helvetes mycket. förra året var perfekt! det innehöll allt som en resa ska göra: underbara emma, värme, solning, bada, glass, drinkar, förälskelser, party, kristallklart vatten, mat, shopping & lycka. vill tillbaka nuuu! räcker med att lukta på en hawaiin tropic eller lyssna på en speciell låt för att alla minnen ska komma tillbaka på mindre än en sekund.

saknar att vakna upp vid 9, äta frukost på "terassen" för att sen gå ner till havet/poolen och ligga och sola, läsa, snacka och bada bada bada, älskar att ligga och flyta på en madrass långt ute på havet och sola. underbart. sverige har sjukt varmt nu, men saknar utomlandsvärme och kreta!

godmorgon förresten! sovit bra? jag har sovit så jäkla skönt förutom att jag vaknade vid 7 och hade svårt att somna om hah. men hur mycket bryr ni er egentligen? aja, har precis käkat frukost och tänkte slänga på mig bikinin och lägga mig på baksidan och pressa i solen ett par timmar. senare kommer släkten och käkar middag och sånt. mysig lördag. antar att vi hörs lite senare. glad påsk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0