frågor & svar.

hej jag undrar hur mycket de kostade att pierca naveln? tacksam för svar. kram kram :)
på east street kostade det 650:-, men då var de men en pärla. finns billigare men även dyrare. kram!

hej tove! jag undrar vilka bloggar du läser för de mesta? vill inte skriva vem jag är, för du hatar typ mig. men går i din skola :)
hej! oftast läser jag rstahl.devote.se, ammanda.devote.se, egoinas.se, kenzas.se, lisaplace.devote.se & times.devote.se. men lägg av! hatar ingen :)

vart har du köpt dom där jeansen? jättefina! älskar din blogg :)
dom blåa jeansen jag har på många webbcam bilder kommer från jc crocker. vad söt du är!

 kan inte du snälla berätta vad som har hänt mellan dig och anton? varför ni inte träffas osv.
jag och anton är bara vänner! sluta vara så nyfikna haha.

vart gymmar du?
gymmar ingenstans, följde med junia till hennes gym en gång bara.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Är du typ blyg/osäker av dig som person ?

2011-04-03 @ 16:03:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0